رنگ و لایت در اصفهان

رنگ مو در اصفهان

هنگامی که تمایل به تغییر رنگ مو دارید و تخصص زیادی در این زمینه ندارید، ممکن است ندانید که چه تنوع گسترده‌ای از رنگ‌ها وجود دارد که هر یک اصول و نکات خاص خود را دارند. شناخت انواع رنگ‌های مو و آگاهی از نکات مرتبط با آن‌ها می‌تواند به شما در انتخاب رنگ مناسب برای موی خود کمک کند، سپس با آرامش و اطمینان به فروشگاه رفته و یا به آرایشگاه مراجعه کنید. در این مقاله، راهنمایی‌هایی برای انتخاب رنگ مو مناسب به شما ارائه می‌شود. از وب‌سایت رژلب دیدن کنید و از رازهای انتخاب رنگ مو مطلع شوید.

 

رنگ مو

رنگ مویی که بیشترین شناخت را بین مردم دارد و رایج است، رنگ دائمی یا اکسیداسیون دائمی است. علاوه بر آن، دو نوع دیگر از رنگ مو نیز وجود دارند که شامل رنگ موی موقت و رنگ موی نیمه دائمی هستند. در ادامه، هر یک از این نوع‌های رنگ مو را بررسی می‌کنیم.

هایلایت مو چیست؟

هایلایت مو به معنی ایجاد رگه‌های روشن و نورانی در میان موهای تیره می‌باشد. این فرایند همراه با آرایش ساده می‌تواند چهره شما را تغییر دهد و جذابیت آن را افزایش دهد. هایلایت مو، بسته به رنگ پایه مو و مش، در انواع مختلفی قابل دسته‌بندی است. همچنین، روش‌های مختلفی برای انجام هایلایت مو وجود دارد که در ادامه به آن‌ها پرداخته خواهیم کرد.

هایلایت مو و انواع آن

آمبره مو

رنگ آمبره مو به روشی گفته می‌شود که در آن قسمت‌های پایین مو روشن‌تر از قسمت‌های بالای مو دیده می‌شوند. در این روش، از سایه‌هایی که با رنگ طبیعی چهره، مو و چشم هماهنگی بیشتری دارند، استفاده می‌شود. هر چه موها بلندتر باشند، تضاد رنگی آمبره بیشتر به چشم خواهد آمد.

بالیاژ مو

بالیاژ یکی دیگر از تکنیک‌های هایلایت مو است که برای انجام آن نیازی به کلاه و فویل ندارید. در این روش، سایه‌های روشن و ملایم در میان موها ایجاد می‌شود که نمای سه‌بعدی به موها داده و پرپشت دیده شدن آن‌ها را تحریک می‌کند. این تکنیک برای انواع موهای بلند و کوتاه مناسب است و با ایجاد تیرگی در ریشه‌ی موها و روشنی در انتهای موها، هارمونی بسیار زیبایی را خلق می‌کند.

سان لایت مو

سان لایت یکی از تکنیک‌های رنگ کردن مو است که در آن تکه‌هایی از موهای روشن با توجه به زاویه‌ی شعاع‌های خورشید بر روی زمینه‌ی رنگی‌تر و تیره‌تر مو قرار می‌گیرند. به این ترتیب تکه‌هایی از موهای روشن تر و بلوند تر ایجاد می‌شود که به آن سان لایت گفته می‌شود. این تکنیک می‌تواند از محل رویش مو تا تاج سر انجام شود و می‌تواند به طور کامل دکلره شود. سان لایت برای هر دو نوع زمینه‌ی روشن و تیره مو قابل استفاده است.

سامبره کردن مو

سامبره یکی از تکنیک‌های رنگ کردن مو است که ترکیبی از تکنیک‌های آمبره و بالیاژ است. در این تکنیک، برخلاف روش آمبره، ریشه‌ی موها روشن و انتهای آن‌ها تیره می‌شود. به عبارت دیگر، سایه‌های روشن در قسمت ریشه‌ی مو و سایه‌های تیره در قسمت انتهای مو ایجاد می‌شود. این تکنیک برای افرادی که می‌خواهند ظاهری طبیعی و هماهنگ به موهایشان بدهند و به دنبال یک تغییر ظریف هستند، مناسب است.

مراقبت های قبل و بعد از هایلایت مو

برای هایلایت کردن موها بهتر است قبل از انجام این کار، موهای خود را از هر گونه مواد شیمیایی پاک کنید و سعی کنید هیچ گونه ماسک، ژل، سرم گیاهی، تقویت کننده و … روی موهایتان نباشد. همچنین، بهتر است پیش از رفتن به سالن زیبایی، رنگ موی مورد نظر خود را انتخاب کنید تا کارتان زودتر انجام شود. استفاده از مشاوره آرایشگر نیز می‌تواند بسیار مفید باشد.

استفاده از محصولات مراقبتی مناسب برای موهای رنگ شده و هایلایت شده، بسیار مهم است. می‌توانید از شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده، نرم کننده، ماسک مو، شامپوهای عاری از سولفات و … استفاده کنید. همچنین، استفاده از روغن نارگیل برای موهای هایلایت شده بسیار مناسب است. می‌توانید یک قاشق روغن نارگیل را به روش بن ماری گرم کرده و روی موها ماساژ دهید، سپس اجازه دهید این روغن چند دقیقه روی موها بماند و سپس آبکشی کنید.

همچنین، پیش از رفتن به استخر، حتماً از روغن‌های محافظ استفاده کنید و کلاه بگذارید، زیرا کلر موجود در آب استخر می‌تواند تاثیر مخربی روی موهای رنگ شده داشته باشد.

 

بهترین هایلایت های تیره و روشن

رنگ مو هایلایت تیره

رنگ مو هایلایت تیره یک گزینه مناسب برای افرادی است که تمایل زیادی به تغییر رنگ موهایشان ندارند، به خصوص دختران جوان. حتی می‌توانند این کار را بدون تغییر رنگ زمینه موهایشان انجام داده و رنگ مو هایلایت تیره را روی موهای طبیعی خود اعمال کنند. برای این کار، بهتر است به سراغ رنگ موهای قهوه‌ای طبیعی بروید، به خصوص رنگ مو شکلاتی که یکی از بهترین گزینه‌هاست.

رنگ موی هایلایت روشن

برای داشتن رنگ موی جذاب و جالب، هایلایت بلوند پلاتینیوم را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اگر به تضاد رنگی علاقه‌مندید، می‌توانید هایلایت بلوند پلاتینیوم را روی موهای قهوه‌ای تیره پیاده سازی کنید. در غیر این صورت، رنگ زمینه روشن تر هم می‌تواند یک ظاهر زیبا و بی‌نظیر را برای شما رقم بزند.

هایلایت برنز

رنگ مو هایلایت برنز، یک حالت فلزی و منحصر به فرد برای موهای شما ایجاد می‌کند و جذابیت چهره و موهای شما را دو چندان می‌کند. هایلایت برنز با رنگ قهوه‌ای طبیعی موهای شما هماهنگی دارد و یک ترکیب خارق‌العاده ایجاد می‌کند، به خصوص اگر موهای بلندی داشته باشید. رنگ مو هایلایت برنز، با امواج جذابی که لا به لای موها به چشم می‌خورد، ظاهر افسون‌تری را برای شما رقم خواهد زد.

رنگ مو هایلایت بلوند طلایی

هایلایت طلایی، در موهای قهوه‌ای تیره شما، تصویر شگفت‌انگیزی را خلق خواهد کرد. تصویر قطره‌های کارامل روی تکه‌های شکلات در ذهن شما تداعی خواهد شد؛ همین تاثیر را هایلایت طلایی نیز در خاطر بیننده القاء خواهد کرد. برای بهتر شدن نتیجه کار، می‌توانید چند فر درشت روی موها ایجاد کنید تا هایلایت بلوند طلایی خودش را بیشتر نشان دهد.

درخواست خدمت