سیاست حریم خصوصی

ما در نازیلا بیوتی تاکید بسیاری بر اصول حفظ اطلاعات و حریم شخصی کاربران این پلتفرم ارتباط ویدئویی داریم. در این سند توضیح داده‌ایم که نازیلا بیوتی چه اطلاعاتی از کاربران خود جمع‌آوری کرده و چگونه از آن‌ها استفاده می‌کند.

لطفاً با دقت بخش «حریم خصوصی کاربران» را بخوانید. شما با دسترسی داشتن یا استفاده از خدمات پلنوین، قبول می‌کنید که تمامی این متن را خوانده و تمامی محتوای آن مورد تایید شماست.

 

نازیلا بیوتی چه اطلاعاتی از کاربران خود جمع‌آوری می‌کند و چه استفاده‌ای از آن‌ها دارد؟

ما اطلاعات شما را از جمله نام، نام خانوادگی، ایمیل، شماره موبایل و…. را در هنگام ثبت نام از شما دریافت می‌کنیم. در صورت موافقت، ما برای شما خبرنامه‌هایی ارسال می‌کنیم که مناسب علایق شما باشد. شما می‌توانید به راحتی عضویت دریافت خبرنامه را در پروفایل شخصی خود غیرفعال کنید.   همچنین سامانه پیامکی نازیلا بیوتی ممکن است برای شما پیامک‌هایی ارسال کند که حاوی اطلاعاتی مانند وضعیت سرویس‌ها، نوبت‌ دهی یا پیامک یادآوری باشد.

اطلاعات شما از سه طریق در اختیار ما قرار خواهد گرفت:

  • ایجاد حساب کاربری در نازیلا بیوتی در راستای استفاده از خدمات ما
  • ثبت نام و نوبت گرفتن یا دریافت خدمات در یکی از صفحاتی که با قدرت گرفته‌اند.
  • تماس با پشتیبانی نازیلا بیوتی برای هر گونه سوال یا پشتیبانی

شما پس از ورود به نازیلا بیوتی به عنوان کاربر نازیلا بیوتی شناخته خواهید شد و اطلاعاتی مانند اطلاعات فردی، تراکنش‌ها و پرداخت‌های شما در اختیار نازیلا بیوتی خواهد بود.

نازیلا بیوتی به دلیل تحقیقات بازاریابی، آنالیز و بهبود کیفیت خدمات، اطلاعاتی مانند کوکی‌ها، IP، مشخصات سیستم عامل، مشخصات مرورگر و صفحات مشاهده شده توسط شما را هم نگهداری خواهد کرد.

تمامی اطلاعات شما به هیچ عنوان در اختیار افراد یا سازمانی غیر از نازیلا بیوتی قرار نخواهد گرفت یا اجاره داده نمی‌شود. نازیلا بیوتی تنها و در زمان دریافت حکم قانونی یا دستور قضایی از مراجع قانونی، اقدام به ارائه اطلاعات شخصی شما در حد نیاز و بدون آگاهی و کسب اجازه از شما می‌کند.

 

امنیت اطلاعات

نازیلا بیوتی از اطلاعات شخصی شما در بالاترین سطح ممکن حفاظت می‌کند. توجه داشته باشید که هیچ سیستم امنیتی، امن و غیرقابل نفوذ نیست. ما تمام تلاشمان را برای حفظ امنیت اطلاعات شما می‌کنیم ولی قادر به تضمین امنیت اطلاعات شخصی شما نیستیم. بنابراین حتما از صحت آدرس اینترنتی ما به نشانی www.nazilabeauty.com در زمان وارد کردن اطلاعات شخصی و گذرنامه اطمینان حاصل کنید.

به این نکته توجه داشته باشید که حفظ و نگهداری رمز عبور بر عهده کاربران سایت نازیلا بیوتی است. برای جلوگیری از هرگونه سو استفاده احتمالی آن را برای دیگران فاش نکنید. نازیلا بیوتی، هویت شخصی کابران خود را محرمانه قلمداد می‌کند و اطلاعات شخصی آن را به هیچ عنوان در اختیار دیگران قرار نمی‌دهد.

تنها در صورت دریافت حکم قانونی و یا دستور قضایی از مراجع ذی‌صلاح اقدام به ارایه اطلاعات شخصی شما در حد نیاز و بدون آگاهی و کسب اجازه از شما خواهد نمود.

 

ویرایش و تغییر اطلاعات شخصی

شما در نازیلا بیوتی می‌توانید تمامی اطلاعات شخصی خود را تغییر و ویرایش دهید. این اطلاعات شامل تمامی اطلاعاتی می‌شود که شما در اختیار سایت نازیلا بیوتی قرار داده‌اید. حساب کاربری شما در نازیلا بیوتی قابل حذف شن نیست و این امر تنها توسط مدیریت مجموعه امکان‌پذیر است.

 

تماس با ما

تلفن تماس: 36700349

آدرس: اصفهان، فرایبورگ، کوچه 20، پلاک 9

پست الکترونیک: Info@nazilabeauty.com